رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: جهاددانشگاهی خانه من است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: جهاددانشگاهی خانه من است

 

thumbpic2.aspx.jpeg

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با جهادگران دانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی خانه من است و افتخار می‌کنم که به مدت پنج سال در بخش فرهنگی جهاددانشگاهی خدمت کرده‌ام.

 

به گزارش خبرنگار ارتاویل نیوز، «گودرز صادقی»، در دیدار امروز خود با جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: مهرماه امسال فضای مناسبی را در اختیار جهاددانشگاهی استان اردبیل قرار خواهیم داد تا بتواند همگام با دانشگاه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را انجام دهد.

 

وی افزود: جهاددانشگاهی خانه من است و من افتخار می‌کنم که به مدت پنج سال در بخش فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی خدمت کرده ام و امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در بخش‌ای مختلف داشته باشم.

 

وی اضافه کرد: پیشنهاد من در گام نخست این است که جهاددانشگاهی یک نفر را به عنوان رابط فرهنگی بین جهاد و دانشگاه معرفی کند تا در شورای فرهنگی دانشگاه حضور داشته باشد.

 

صادقی افزود: پیشنهاد دیگرم این است که جهاد در شورای استانی موضوع ایجاد دفاتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های مختلف استان را مطرح کند تا آنها فضایی را برای این کار اختصاص دهند.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت دفاتر جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، علمی، فرهنگی و پژوهشی بر اجرای برنامه‌های مشترک جهاد با دانشگاه تاکید کرد.

 

صادقی، برنامه‌های فرهنگی را به دو بخش اصلی تقسیم و اظهار کرد: یک دسته از برنامه‌ها صرفا عبادی هستند و دسته دیگر برنامه‌های شاد و مفرح و انرژی‌بخش است که فعالیت ما باید به این دسته دوم بیشتر معطوف شود تا فعالیت‌های فرهنگی برای دانشجویان جذاب به نظر برسد.

 

وی اظهار کرد: باید در نوشتن طرح‌های فرهنگی و اجرای آنها دقت شود تا فعالیت‌های فرهنگی اثر ضدفرهنگی از خود بروز ندهند و این اثر در اذهان شکل نگیرد.

 

در ادامه «رامز نصیری»، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز با اشاره به فضای نامناسب دفتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه محقق، گفت: از دانشگاه انتظار داریم تا فضای مناسبی در اختیار حوزه فرهنگی و جهاددانشگاهی قرار دهد تا بتوانیم شکل منسجم‌تری به فعالیت‌هایمان بدهیم.

 

در ادامه خروشی، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل نیز با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط این نهاد در طی ماه‌های اخیر در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در 23 خردادماه جاری کارگاه آموزشی نهج‌البلاغه را برای اعضاء هیات علمی دانشگاه برگزار کردیم که برای شرکت کنندگان گواهی دوره نیز صادر می‌شود و از دیگر برنامه‌های ما همکاری با دانشگاه در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که امیدواریم در این مسیر همکاری لازم بین دوطرف انجام شود.

 

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی - گردشگری در قالب اردوهای ایران مرز پرگهر را از دیگر برنامه‌ها برای دانشجویان عنوان و اظهار کرد: اجرای برنامه گنبد گیتی دراین قالب برای جهاددانشگاهی اردبیل تعریف شده است.

 

همچنین در ادامه اوچی، کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاددانشگاهی اردبیل هم با تاکید بر عقد تفاهم‌نامه در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بین جهاد و دانشگاه، اظهار کرد: در حوزه پژوهشی در دو مسیر کشاورزی و تحقیقاتی فعالیت داریم که در بخش کشاورزی در حوزه توسعه فندق گام برداشته‌ایم و در حوزه تحقیقاتی نیز ساخت گیاهان دارویی آرزو و خواسته ماست که امید داریم همکاری خوبی بین جهاد و دانشگاه در طی این مسیرها ایجاد شود.

 

پناهی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل هم بحث کارآفرینی را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با اهمیت دانست و تصریح کرد: پیشنهاد ما در حوزه آموزشی برگزاری دوره‌های مختلف کارآفرینی و در واقع کارآموزی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان است تا به محض اتمام تحصیلات دانشگاهی بتوانند در بخش‌های خصوصی برای جامعه ایفاء وظیفه کنند و فقط به فکر اشتغال در بخش‌های دولتی نباشند، لذا دانشگاه نیز در این راه می‌تواند کمک حال ما باشد.

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 15:48 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 114890
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1